تعمیر جلوبندی نیسان ، جلوبندی سازی نیسان در تعمیرگاه تخصصی علی توکیو. ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی تخصصی جلوبندی و سیستم تعلیق خودروهای نیسان (فقط خودروهای سواری ، ماکسیما مورانو ایکس تریل تینا جوک و...)

تعمیر جلوبندی نیسانَ
جلوبندی سازی
تعمیر جلوبندی

اورهال کامل جلوبندی نیسان

این روش بهترین کار برای تعمیر جلوبندی نیسان است. خودروهایی که چند سال در خیابان های ایران تردد داشته اند سیستم تعلیق آنها تحت تنش های بسیاری قرار گرفته و قطعات جلوبندی و عقب بندی آنها نیاز به باز و بست و سرویس کاری دارند.

جلوبندی ساز ماهر

عیب یابی تخصصی تعلیق نیسان

سیستم تعلیق خودروهای وارداتی دارای قطعات مختلفی بوده که با کمک مفصل های بوش و سیبک به یکدیگر متصل شده اند. مهندسی طراحی بی نظیر این سیستم باعث شده عیوب ایجاد شده در جلوبندی و عقب بندی این خودروها نیز خاص باشد. تمام قطعات در این مرکز عیب یابی می شوند.

d639704b256f9f1f3773de13a747606d_compress39.jpg

فروش قطعات اورجینال نیسان

بی شک مهمترین عامل برای سالم ماندن سیستم جلوبندی و عقب بندی ، استفاده از قطعات اورجینال و اصلی است. فروش قطعات اورجینال در این مرکز به این جهت است که در آشفته بازار کنونی امکان تهیه قطعات اصلی توسط مشتریان تقریبا غیر ممکن بوده و سر آنها به روش های مختلف کلاه می رود.

تعمیر جلوبندی خودرو

تنظیم زوایای چرخ نیسان

خوروهای وارداتی در سیستم جلوبندی و عقب بندی این قابلیت دارند که تمامی زوایای مهم تعلیق از قبیل زاویه کمبر و کستر و توء ، قابلیت تنظیم داشته و این تنظیمات بعد از مدتی از تنظیم خارج می شود ، نتیجه این به هم ریختگی تنظیمات ، انواع لاستیک سایی، کشیدگی فرمان، و ناپایداری خودرو خواهد بود که در تعمیر جلوبندی نیسان این نکات اصلاح می گردد.

تعمیر جلوبندی خودرو

چکاپ کامل و بازدید چهار چرخ نیسان

با توجه به میزان اهمیت و حساسیت تعمیر جلوبندی نیسان ، حتما قبل از سفر و خوصصا سفر در جاده های کوهستانی ، خودروی خود را به مرکز منتقل نموده و چکاپ و بازدید کاملی را از سیستم تعلیق خودروی خود به صورت کاملا رایگان انجام دهید. چکاپ کامل خودرو برای مشتریان این مرکز رایگان است.

جلوبندی ساز ماهر نیسان

تعمیر جلوبندی نیسان ، به دنبال بهترین جلوبندی ساز نیسان هستید ؟

تعمیرگاه تخصصی علی توکیو خدمات تعمیر جلوبندی نیسان را به شما عزیزان ارائه می دهد. این مرکز با استفاده از کادر ماهر جلوبندی ساز نیسان ، این خدمات را با بهترین کیفیت برای شما عزیزان انجام می دهد.