همه روزه از 9:30 الی 7 عصر

بلوار مرزداران خیابان ناهید کارواش کاسپین تعمیرگاه علی توکیو

گارانتی 20/000 کیلومتر

روز های کاری از 9:30 الی 7 عصر
بلوار مرزداران خیابان ناهید کارواش کاسپین تعمیرگاه علی توکیو

گارانتی 20/000 کیلومتر

دلیل روغن سوزی هیوندای سانتافه و توسان

Logopit_1626957635716_compress3

در این مقاله موضوعات زیر بررسی می گردد

دلیل دود شدید هیوندای سانتافه و توسان چیست

چرا هیوندای سانتافه و توسان روغن سوزی دارند؟

یکی از ایرادات شایع در موتور های تتا ۲ که در خودروهای هیوندای سانتافه، توسان ، سوناتا و اپتیما و اسپورتیج استفاده شده، نشتی سوپاپ PCV در درب سوپاپ این موتور است. وظیفه سوپاپ PCV انتقال بخار روغن از درون موتور به منیفولد هوا است. زمانی که این سوپاپ معیوب گردد کل روغن موتور به جای بخار روغن وارد منیفولد و سپس محفظه احتراق شده و دود بسیار زیادی از اگزوز خارج می شود. روال تعمیراتی تخصصی برای رفع این عیب نیاز بوده تا اطمینان حاصل شود که مشکل برطرف گردد و موتور تحت تنش های سنگین قرار نگیرد.

اخبار جدید و اطلاعیه های ما را دنبال کنید

چنانچه تمایل دارید اخبار جدید ما را دنبال کنید و از اطلاعیه های جدید تعمیراتی که برای خودروهای مختلف صادر می شود باخبر شوید شماره تماس خود را در این بخش وارد کنید. شماره شما به صورت محرمانه نزد ما حفظ شده و هیچ پیغام تبلیغاتی صادر نخواهد شد.

2 پاسخ

  1. سلام

    توسان ۲۰۱۶ موتور جی دی آی دارم هر ۱۵۰۰الی ۲۰۰۰به اندازه نیم لیتر روغن کم می کند اگزوز دود نمی کند شتاب موتور هم با کولر هم سربالایی و هم جاده خوبه روغن هم کاسترول ۵/۳۰مگناتک می ریزم دلیلش چیه ؟ وراه حلش چیه؟

    1. میزان کاهش روغن که فرمودید خیلی زیاد است. ابتدا چک کنید موتور روغن ریزی نداشته باشد سپس روغن موتور را تخلیه و از یک برند دیگر استفاده کنید. اگر باز هم روغن کم می شد باید جهت بررسی به تعمیرگاه مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *